Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij BIEM'S Kitchen Krommenie. Meer weten? Ontdek meer
Nicole
15 jun 2026 om 7:04
ik had tempeh bestelt maar kreeg kikkererwten, saoto soep was slecht verpakt alles lekte.
Rawin
14 mei 2026 om 23:42
vond hem kei spang
Wouter
13 mei 2026 om 21:43
de kip en het lam was lekker. de rotiplaat was taai
Leon
13 mei 2026 om 21:06
Het eten was vers, maar karig. Vrijwel alleen aardappel in de rotirol. Bijna geen tempeh
Eline
9 mei 2026 om 20:09
Heerlijk eten!!
Fabian
9 apr 2026 om 22:00
Smaak was goed, iets meer pindasaus voor dat extra geld had wel gemogen. Gewoon 1 slag groter bakje. Voor de rest een aanrader.
D
22 mrt 2026 om 21:08
Heerlijk gegeten! Alles lekker vers en goed op smaak. Dankjewel Biem’s Kitchen
Mark
28 feb 2026 om 14:35
Het eten was heerlijk!!
Kim
15 feb 2026 om 11:48
heerlijk gegeten de masoes rijst wouw heerlijk en de kip erbij zeker een aanrader
Sita
31 jan 2026 om 18:44
Eten was niet lekker, zoet en smaakte niet vers. Heb de eten weg moeten gooien
Emma
30 jan 2026 om 21:25
altijd super lieve en vriendelijke medewerkers! En bestellingen zijn altijd snel klaar.